Hlavní brzdový válec A.B.S. 51992

- Katalogový kód:51992
- Výrobce:A.B.S.
- Katalogový kód:51992
- EAN:8717109086553
- Dostupnost:na objednávku
Zboží se nenachází na našich skladech. Pokusíme se ho zajistit z některého skladu dodavatele.
O případné expedici Vás budeme informovat.
- Vaše cena: 1 875 Kč (cena s DPH)
- (1 550 Kč) bez DPH
- Rozměr závitu 1:2x M10x1.0
- Pocet upevnovacich otvoru:2
- hmotnost ( v kg ):1,48
- počet přípojek:2
- brzdovy system:LUCAS/TRW
- Materiál:Litina
- Průměr pístu 1 [mm]:23,8
Foto | Název | Výrobce | Cena | |
---|---|---|---|---|
![]() |
Hlavní brzdový válec BREMBO M 28 023 na objednávku | BREMBO |
1 696 Kč
1 402 Kč bez DPH
|
|
![]() |
Hlavní brzdový válec SAMKO P04647 na objednávku | SAMKO |
1 165 Kč
963 Kč bez DPH
|
|
![]() |
Hlavní brzdový válec TRW PMH222 na objednávku | TRW |
3 395 Kč
2 806 Kč bez DPH
|
|
![]() |
Hlavní brzdový válec TRW PMK941 na objednávku | TRW |
1 915 Kč
1 583 Kč bez DPH
|
- A.B.S. 51051
- A.B.S. 51993
- ALANKO 10306688
- ALANKO 10307089
- ALANKO 10307091
- APEC MCY212
- BENDIX 132735B
- BENDIX 132739B
- Brake ENGINEERING MC1331BE
- BREMSI PB0384
- CAR 5851
- DELPHI LM39028
- DELPHI LM60517
- DELPHI LM39079
- DELPHI LM60521
- FERODO FHM1445
- fri.tech. PF441
- GIRLING 4007226
- GIRLING 4007315
- GIRLING 4007941
- GIRLING 74968668
- HAVAM BM30255
- HITEC H 519920
- KAWE B1547
- LPR 1547
- MAGNETI MARELLI 360219130194
- NAPA NMC1053
- OPTIMAL CL-0917
- PEX 2.23.287
- PEX 2.23.351
- PROTECHNIC PRH3435
- QUINTON HAZELL GMC 9961
- ROADHOUSE 1023.09
- TRUSTING PF441
- TRW PMK226
- TRW PMK315
- TRW PMK251
- USN R51992
- USN R51993
- VILLAR 621.2489
- MG MG TF 115 (85kW)
- MG MG TF 120 (88kW)
- MG MG TF 135 (100kW)
- MG MG TF 160 (118kW)
- MG MGF (RD) 1,8 i VVC (118kW)
- MG MGF (RD) 1.6 (82kW)
- MG MGF (RD) 1.8 i 16V (88kW)
- MG MGF (RD) 1.8 i VVC (107kW)
- ROVER 800 (XS) 820 (132kW)
- ROVER 800 (XS) 820 (74kW)
- ROVER 800 (XS) 820 16 V I/SI (XS) (103kW)
- ROVER 800 (XS) 820 16V Turbo (RS) (132kW)
- ROVER 800 (XS) 820 SE/SI (88kW)
- ROVER 800 (XS) 820 SI (XS) (98kW)
- ROVER 800 (XS) 820 Sport (145kW)
- ROVER 800 (XS) 820e (88kW)
- ROVER 800 (XS) 825 D/SD (XS) (87kW)
- ROVER 800 (XS) 825 SI/Sterling (XS) (123kW)
- ROVER 800 (XS) 825 SI/Sterling (XS) (127kW)
- ROVER 800 (XS) 825 SI/Sterling Catalytic-Conv (XS) (110kW)
- ROVER 800 (XS) 827 SI/Sterling (XS) (130kW)
- ROVER 800 (XS) 827 SI/Sterling Catalytic-Conv (XS) (124kW)
- ROVER 800 kupé 827 24V (RS) (124kW)
- ROVER 800 Šikmá zadní část (XS) 2.0 (100kW)
- ROVER 800 Šikmá zadní část (XS) 2.5 Sterling (110kW)
- ROVER 800 Šikmá zadní část (XS) 820 (120kW)
- ROVER 800 Šikmá zadní část (XS) 820 16V Turbo (RS) (132kW)
- ROVER 800 Šikmá zadní část (XS) 820 i/Si (XS) (103kW)
- ROVER 800 Šikmá zadní část (XS) 820 I/SI (XS) (100kW)
- ROVER 800 Šikmá zadní část (XS) 820 SE/SI (88kW)
- ROVER 800 Šikmá zadní část (XS) 820 SI (XS) (98kW)
- ROVER 800 Šikmá zadní část (XS) 825 D/SD (XS) (87kW)
- ROVER 800 Šikmá zadní část (XS) 827 24V I/SI Cat (RS) (124kW)
- ROVER 800 Šikmá zadní část (XS) 827 Vitesse Catalytic-Conv (XS) (124kW)
- ROVER 800 Šikmá zadní část (XS) 827 Vitesse/SLI (130kW)